piątek, 11 maja 2012

Współpraca SONKO cz.2

Hej;*
Dzisiaj część druga z testowania produktów firmy SONKO, w której opiszę wafle ryżowe.

Wafle ryżowe w polewie truskawkowej

Do stworzenia tych oto wafli, firma Sonko wykorzystała pełne ziarna naturalnego, brązowego ryżu. Aby były jeszcze smaczniejsze polano je pyszną polewą truskawkową.Jest ona tylko na górnej części krążka, co moim zdaniem jest dobrym rozwiązaniem, ponieważ kiedy go trzymamy polewa się nie rozpuszcza tak szybko.Co więcej wafelek jest polany spora ilością polewy co powoduje, że są one jeszcze lepsze.Co do smaku nie mam zastrzeżeń, ponieważ połączenie: wafle ryżowe + polewa truskawkowa jest czymś co naprawdę mi posmakowało i kiedy tylko zobaczę je na sklepowej półce, dokonam ich zakupu.


Wafle ryżowe w polewie jogurtowej

Kiedy już zjadłam wafle w polewie truskawkowej, zabrałam się za wafle ryżowe w polewie jogurtowej.Są one- tak jak te pierwsze- polane dużą ilością polewy jogurtowej, co jest ich wielkim plusem.Wafle po otwarciu są bardzo chrupiące i aż proszą się, aby je spróbować. Zawsze lubiłam wszystko co jest w polewie jogurtowej, więc te apetyczne krążki  także mi  posmakowały.

Wafle ryżowe w polewie to idealne rozwiązanie, jeżeli chodzi o małą przekąskę.Taką paczkę możemy zabrać ze sobą do pracy, szkoły, na spacer lub po prostu zjeść ją w domu. W paczce mieszczą się 4 wafle, a nich cena to kwota w wysokości ok.4 zł.


Wafle ryżowe ze słonecznikiem

Podobnym produktem do wcześniej wspomnianych polanych krążków, są wafle ryżowe z dodatkiem słonecznika.Tutaj natomiast możemy położyć sobie na nie ulubione dodatki, czego nie mogliśmy zrobić z tymi w polewie. Mam tutaj na myśli ser żółty lub pomidor, lecz te wafle smakują dobrze nawet bez dodatków. Jedząc je możemy wyczuć to, że w ich składzie jest także sól, lecz ten składnik tylko poprawia ich smak.Ze słonecznikiem jest tak samo.Te składniki nadają waflom charakterystyczny smak i po zjedzeniu jednego mamy ochotę na kolejnego.W paczce znajduje się 14 wafli, a osobom które nie miały jeszcze okazji ich spróbować gorąco polecam zakupienie takiego oto opakowania.

Już wkrótce kolejne recenzje, a w tym czasie zachęcam Was do odwiedzenia strony firmy SONKO:   http://www.sonko.pl/



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz