czwartek, 10 maja 2012

Herbata ,,Oskar"

Hej;*
Dzisiaj zawitał do mnie kurier z paczką od firmy ,,OSKAR" z którą nawiązałam współpracę.Otrzymałam herbatę ,,Green Tea Bags"



W pudełku znajduje sie 50 torebek...




...a oprócz nich, w środku znajduje się także ulotka z informacjami na temat herbat tej firmy


Kiedy otworzyłam paczkę od razu chwyciłam za swoja ulubiona filiżankę, ponieważ postanowiłam zrobić sobie wspomnianą herbatę.Zaparzyła się ona na słomkowy kolor, a zapach jaki unosił się nad filiżanką co raz to bardziej zachęcał do jej spróbowania.Plusem jest to, że torebki posiadają zawieszki, także jej wyciągnięcie nie jest problemem.Aromat unosił się nadal, więc nie czekając ani chwili dłużej postanowiłam ją spróbować.Okazało się, że herbata ma bardzo przyjemny smak i od razu mi posmakowała.Chciałam poznać opinie moich domowników na jej temat, więc im także zaparzyłam herbatę.Im także ona posmakowała.Po wypiciu jednej filiżanki herbaty mamy ochotę na następną.Kolejnym plusem jest to, że mamy gwarancję świeżości i wyjątkowego aromatu, ponieważ herbaty ,,Oskar" pakowane są w kraju pochodzenia.Gorąco polecam Wam zakup tej herbaty, ponieważ mi bardzo posmakowała  i na pewno kiedy wykorzystam wszystkie torebki, skusze się na jej zakup.Jeżeli jesteście zainteresowani tymi herbatami odsyłam Was do strony firmy Oskar:http://www.oskartea.com/, a tutaj informacje gdzie możecie je kupić:http://www.oskartea.com/gdzie-kupic.html





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz