niedziela, 1 lipca 2012

Marsyl cz.5

Hej;)
W dzisiejszym poście opiszę dwa produkty, które już dawno przetestowałam, jednak z powodu braku czasu      ich recenzje umieszczam dopiero teraz.


Żurawinę suszoną postanowiłam zjeść nie jako dodatek do jakiegoś deseru, lecz jako coś co miałoby zastąpić mi szybką przekąskę.Otwierając paczkę byłam mile zaskoczona ilością żurawiny, która znajdowała się w paczce-jest jej naprawdę dużo. Ich smak jest bardzo dobry, a sama żurawina ma właściwości zdrowotne.Suszone owoce żurawiny można wykorzystać jako przekąskę, dodatek do deserów, płatków śniadaniowych, ciast, lodów jak również jako składnik sosów i dodatków do mięs, lub po prostu zjeść tak jak ja samą.


Mieszanka warzywna susz czyli idealny dodatek do zup..Swą trwałość zawdzięczają dzięki jednej z najstarszych metod-suszeniu.Dzięki takiej mieszance możemy zaoszczędzić masę czasu, który musielibyśmy poświęcić na umycie,obranie i pokrojenie warzyw. Firma ,,Marsyl" proponuje nam wykorzystanie tego produktu do krupnika na żeberkach:Klik





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz