niedziela, 1 lipca 2012

Fennel

Hej;)
Nareszcie miałam okazję nawiązać współpracę z firmą kosmetyczną.Od firmy ,,FENNEL" otrzymałam dwa jogurty do ciała i katalog z kosmetykami, które już Wam pokazywałam jednak dla przypomnienia zdjęcie:


Jako pierwszy produkt, który chciałabym opisać to jogurt do ciała o zapachu lodów truskawkowych:

Jestem baaardzo zadowolona z tego produktu.Ma wiele zalet m.in. cudowny,lekki i świeży zapach, który długo utrzymuje się na ciele.Oprócz tego jogurt firmy ,,FENNEL" bardzo dobrze nawilża naszą skórę, a po dłuższym stosowaniu nasze ciało jest wygładzone i nawilżone.Wielkim plusem tego produktu jest forma opakowania, dzięki któremu szybko i w łatwy sposób możemy wydobyć z niego jogurt.Konsystencja produktu przypomina prawdziwy jogurt, który łatwo rozprowadza się po ciele.Najlepszą zaletą produktu jest to, że po jego zastosowaniu na ciele nie pozostają tłuste ślady.Jogurt do ciała firmy ,,FENNEL" od samego początku przypadł mi do gustu, dlatego też zachęcam Was do jego kupna.



Zachęcam Was także do odwiedzenia strony firmy ,,FENNEL" i zapoznaniem się z innymi produktami :http://www.fennelcos.pl/

W najbliższym czasie pojawi się także recenzja drugiego produktu firmy ,,FENNEL"-Jogurt do ciała,,Kremowe ciastko z kokosem";)

3 komentarze:

  1. jejku, bardzo mi miło i bardzo dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa jak pachnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądają te jogurty! Pachną zapewne obłędnie..

    Zapraszam na http://ambasadorka-testerka.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń