poniedziałek, 11 czerwca 2012

Marsyl

Hej;)
Dzisiaj otrzymałam paczkę od firmy ,,Marsyl" z która nawiązałam współpracę.Kiedy ja otworzyłam byłam w szoku, ponieważ to moja pierwsza tak duża przesyłka, jeżeli chodzi o współpracę z firmami.Oprócz produktów spożywczych otrzymałam także akcesoria kuchenne:drewnianą łyżkę,łopatkę,widelec oraz deskę do krojenia.Poniżej zamieszczam zdjęcia co znajdowało się w paczce:














W pierwszej kolejności chciałabym się zająć herbatą


 Herbata hibiscus zwana także malwą sudańską dołączyła do herbat, które naprawdę mi smakują.Nie jestem zwolenniczką owocowych herbat, które moim zdaniem mają sztuczny aromat owoców.Zawsze wolałam tradycyjną herbatę i tylko od czasu do czasu popijałam owocową,Ta różni się od swoich poprzedniczek i jest naprawdę dobra.Ma przyjemny trochę kwaskowy smak i charakterystyczny, piękny czerwony kolor.Po zaparzeniu kwiat hibiskusa zwiększa swoją objętość nawet dwukrotnie.Możemy wybrać dwie opcje jej wypicia: na gorąco i na zimno.Zbliża się lato więc to drugie rozwiązanie jest dobrym wyjściem na upalne dni.Warto wiedzieć, że napar z hibiskusa ma wiele zalet np.zawiera liczne kwasy organiczne, które pomagają w odchudzaniu,przyspiesza on przemianę materii, zmniejsza wchłanianie w jelitach, działa wzmacniająco na wątrobę i oczyszcza organizm.

Zachęcam Was także do odwiedzenia strony firmy,,Marsyl":http://www.marsyl.pl/
Już wkrótce kolejne recenzje produktów ;)






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz