środa, 13 czerwca 2012

Recenzje c.d.

Hej;)
Dzisiaj nadal zajmę się opisywaniem produktów ,,Marsyl", a konkretnie popcornem i orzechami laskowymi



Popcorn, czyli idealna przekąska towarzysząca nam w kinie,na spotkaniu z przyjaciółmi,lub po prostu tak jak mi, na meczu.Zawsze wybierałam wersję ,,POPCORN Z MIKROFALÓWKI"czyli szłam na łatwiznę.Właśnie w tej wersji wkładamy torebkę z popcornem do mikrofalowki,czekamy kilka minut i gotowe.Nigdy nie kupowałam popcornu do przygotowania go w garnku.Nawet nie wiedziałam ile tracę.Zawsze się denerwuję, że nawet kiedy ten w wersji z mikrofalówki,trzymam trochę krócej,to i tak część po prostu się spali.W wersji popcornu firmy ,,Marsyl" nie ma tego problemu.Popcorn wsypujemy do garnka i choć robiłam go dwa razy,nie spalił się.Jedyną wadą - jednak niezbyt dużą - jest to,że musimy sami go posolić,a ten w wersji mikrofalowej jest już posolony.Popcorn firmy ,,Marsyl" jest dobry i idealnie się sprawdza podczas kibicowania naszym!

Kolejnym produktem,który chciałabym opisać są orzechy laskowe


Jedna paczka mieści w sobie 70g orzechów.Szukając w domu jakiejś przekąski natrafiłam się właśnie na taką paczkę.Niestety, ale zjedzenie ich samych daje nam gorzki posmak.Wydaje mi się, że orzechy idealnie by się sprawdziły jako dodatek do ciast lub innych deserów.Jedząc orzechy pamiętajmy,że pod niepozorną łupinką orzechów laskowych kryją się witaminy: B1, B2, PP i C.Zamiast po chipsy czy paluszki lepiej sięgnąć po orzechy laskowe, które są nie tylko smakowite ale i zdrowe.

Być może już jutro pojawi się kolejna recenzja, a w tym czasie zachęcam Was do odwiedzenia strony firmy ,,Marsyl":http://www.marsyl.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz